Wyobraź sobie, że stoisz na arenie łuczniczej. Po Twojej prawej i lewej stronie są trybuny, pełne wiwatujących ludzi, czekających na Twój ostateczny strzał.
Wyciągasz strzałę, napinasz cięciwę i wypuszczasz strzałę. Przez ułamek sekundy słyszysz ten charakterystyczny świst, przy wypuszczeniu strzały. Po 3 sekundach słyszysz mnóstwo krzyków z trybun. Ty już wiesz - trafiłaś w 10, wygrałaś.
Jesteś w bardzo podobnej sytuacji. Jesteś w miejscu, gdzie tylko kilka kliknięć dzieli Cię od strzału w 10 i zdobycia rozwiązania dzięki któremu, będziesz zarabiać więcej.
Wystarczy, że zastosujesz tylko kilka prostych tricków, a będziesz w stanie tak przeprowadzić rozmowę z np. klientką, że zapłaci za Twoje zdobienia czasem dwu lub nawet 3 krotność ich ceny. A jeśli robisz je za darmo, to uświadomisz sobie jak wiele kasy rocznie na tym tracisz... i mam nadzieję, że w końcu otworzysz swoje oczy.
Zanim jednak przejdziesz do opcji cenowych i wybierzesz najlepszą dla siebie, poznaj listę 62 pytań, na które znajdziesz odpowiedź w tym kursie
1 kurs, 62 pytania, mnóstwo wiedzy!
Abyś jeszcze łatwiej i szybciej uświadomiła sobie jak bardzo Ci ten kurs pomoże w rozwoju, podzieliliśmy pytania, na które znajdziesz odpowiedzi w kursie pod kątem lekcji w nim zawartych:
Lekcja 1 - Wartość
- Co łączy Dr Know How z Spider-man’em?
- Jaką drogę przejdziesz w tym kursie?
- Co będzie wisienką na torcie w tym kursie?
- Co ma wpływ na wartość, którą wpisujesz na certyfikacie?
- Co potrzebujesz by mieć efekty po tym kursie?
- Dlaczego warto robić notatki z kursów?
- Dlaczego lepiej przygotować zeszyt niż kartkę?
- Dlaczego papier toaletowy do notatek się nie sprawdzi?
- Dlaczego nie używać zdrobnień przed dorosłym klientem?
- Jaka jest pierwsza składowa wartości?
- Jakie pytanie musisz sobie zadać jako drugie?
- Jaki jest kolejny etap po produktach?
- Jaki błąd popełnia wiele stylistek?
- Dlaczego warto notować czas treningu?
- Co zrobić by czuć wartość?
- Jakie elementy składają się na trening?
- Jak przeliczyć czas treningu na hajs?
- Czym jest roboczogodzina?
- Jak wycenić roboczogodzinę?
- Jaka jest następna sekcja?
- Jakie zadanie czeka na Ciebie na koniec lekcji?
Lekcja 2 - Cel
- Na jakie pytanie wpierw musisz sobie odpowiedzieć?
- Jak nazywa się pierwszy model wyceny?
- Z jakich elementów składa się pierwszy model?
- Jaka jest pierwsza wytyczna w pierwszym modelu?
- Jaki jest drugi etap w pierwszym modelu?
- Jak wycenić zrobienie w pierwszym modelu?
- Jak nazywa się drugi model wyceny?
- Kto może Ci pomóc w wycenie zdobienia w drugim modelu?
- Który schemat wyceny bardziej Ci odpowiada?
- Jak zdobyć informacje o wycenie zdobienia od ludzi z całego kraju lub nawet świata?
- Z jakich 2 etapów składa się drugi model wyceny?
- Jakie doświadczenie zyskasz wykonując ćwiczenie z drugiego modelu wyceny?
- W czym pomoże Ci ćwiczenie z drugiego modelu wyceny?
- Jaki wpływ na Twój cel ma cena zdobienia?
- Jak finalnie ustalić Twój cel?
- Dlaczego czas jest ważnym elementem Twojego celu?
- Co się stanie jeśli nie wyznaczysz czasu?
- Jak się poczujesz gdy nie zrealizujesz celu?
- Co zrobić by uniknąć tego uczucia?
Lekcja 3 - Klient
- Dlaczego certyfikat powinien być dobrze wyeksponowany?
- Co jest najważniejsze na certyfikacie?
- Co najprawdopodobniej najbardziej przykuje wzrok klienta?
- O czym opowiedzieć klientowi, który zapyta o wartość?
- Co zrobić by klient dostrzegł certyfikat?
- Jaki jest pierwszy sposób na wyeksponowanie certyfikatu?
- Co mają wspólnego owce bacy do Twoich certyfikatów?
- Jak nazywa się element, który pomoże Ci eksponowanie w drugim sposobie?
- Gdzie znajdziesz drugi element z drugiego sposobu?
- Jak podpis może pomóc wyeksponować certyfikat?
- Jakie podpisy możesz umieścić pod certyfikatem?
- Jaki jest następny etap?
- Jak pochwalić się przebytą drogą?
- Gdzie się chwalić?
- Jak zaangażować klienta?
- Jak Quloo rzuciło wyzwanie odbiorcom i jaki dało to efekt?
- Jak Ty możesz zaangażować klienta w zakład i dodatkowo na tym zarobić?
- Jaki jest drugi sposób angażowania klienta?
- Jaki ma wpływ ilość chętnych klientek na cenę zdobienia?
- Jak jeszcze docenić klienta?
Lekcja 4 - Zainspiruj
- Jak możesz zainspirować inne stylistki?
- Gdzie możesz podzielić się swoją drogą?
Kiedy zdasz sobie sprawę, że Twój trening, czas, produkty kosztuj? Że przy zastosowaniu kilku banalnych tricków, klient poczuje dużo większa wartość Twojej usługi i zapłaci więcej? Będzie to dziś czy dopiero jak zobaczysz efekty u innych?
Jeśli należysz do pierwszej grupy osób - czad! Jestem mega dumny z Ciebie, że chcesz zacząć już teraz, bez tracenia czasu na mało efektywną pracę i bez tracenia gotówki, ponieważ źle wyceniasz swoje zdobienia!
Jeśli jednak należysz do drugiego grona osób, rozumiem, czasem potrzebujemy więcej dowodów o skuteczności danego rozwiązania. Jeśli moja propozycja oparta na ponad 15 letnim doświadczeniu w prowadzeniu biznesu Cię jeszcze nie przekonała i potrzebujesz dowodu społecznego, to śledź poczynania kursantek z tego kursu, a na pewno wkrótce do nich dołączysz.
Wybierz najlepszą dla siebie opcję: